Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Για λίγες μέρες ακόμα...

Αγαπητές μας φίλες! Ο καιρός περνάει και πλησιάζει το μπαζάρ της Ελληνικής Φιλοζωικής εταιρείας! Όπως πέρυσι έτσι και φέτος σας καλέσαμε να στηρίξουμε την προσπάθειά αυτή.

Πέρυσι το μπαζάρ (ΔΕΣ ΕΔΩ:)  είχε μεγάλη επιτυχία 
και η συμβολή μας ήταν ιδιαίτερα σημαντική! 
Ευχόμαστε το ίδιο να γίνει και φέτος!
Ας ετοιμάζουμε τις χειροποίητες δημιουργίες μας  λοιπόν, 
Χριστουγεννιάτικες αλλά και όχι μόνο!!! 
Διακοσμητικά, κοσμήματα, βιβλία είναι επίσης ευπρόσδεκτα!
Σας υπενθυμίζουμε για όσες έχετε σκοπό 
να στηρίξετε το μπαζάρ τα εξής:

#1)Βάλτε στο blog σας το παραπάνω εικονίδιο (με link αυτή την ανάρτηση) για να το μάθουν κι άλλοι!

#2) Όταν ετοιμάσετε τις προσφορές σας κάντε ανάρτηση στο blog σας με φωτογραφία και αφήστε μας σχόλιο ή e mail για να την πάρουμε και να τη δημοσιεύσουμε

#3) Το πακέτο σας να αποσταλεί έως 15 Νοέμβρη στη δ/νση:



Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία   Αγίων Αναργύρων 34 Νέα Χαλκηδόνα Τ.Κ. 14343 Αττική

#4) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!! Στο πακέτο ή φάκελο που θα στείλετε, να αναγράφεται σε εμφανές σημείο τα αρχικά Π.Γ.Ο. ώστε τα αντικείμενά μας να συγκεντρωθούν ξεχωριστά και συγκεντρωμένα όλα μαζί στους ίδιους πάγκους, ώστε να μπορούμε να τα εντοπίσουμε και να τα φωτογραφήσουμε στο μπαζάρ. 
Πέρυσι ήταν τόσο μεγάλη η προσέλευση του κόσμου που "ανακατευτήκανε" φέτος είμαστε πιο οργανωμένοι!

~~~~~~~~~~~~~
 To bazaar θα γίνει  
στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων 
(στάση μετρό Κεραμεικός)

το Σάββατο 23 Νοέμβριου 15:00-21:00, 
την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 10:00-19:00 
και τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 10:00-15:00.!
 
 ~~~~~~~~~~~~~


Περιμένουμε λοιπόν τις προσφορές σας! Μόνο μαζί σας μπορούμε να τα καταφέρουμε  και να κάνουμε και φέτος  πολλές ουρίτσες να κουνιούνται χαρωπά!!! Σας ευχαριστούμε πολύ για την ανταπόκρισή σας  στο νέο κάλεσμά μας!  (Δείτε τις μέχρι τώρα συμμετοχές ΕΔΩ )
~~~~~~~~~
Πολλά φιλιά και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

9 σχόλια:

  1. σήμερα είχαμε μια περιπετεια με ενα δαδεσποτακι γατακι το κτυπησε ενα αυτοκινητο στο ποδαρακι του και πηγαμε ευσπεσμενα στο κέντρο στο Κορωπι , οι γιατροι εξαιρετικοι τον κρατησαν και προχωρησαν σε χειρουργείο θα τον παραλαβουμε την Δευτερα , έτσι τα καλουδια μας για το παζαρι θα τα αφησουμε στο Κορωπι . Πολλα πολλα φιλια και καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κούκλα μου! Χίλια Μπράβο για την ευαισθησία που δείξατε! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αύριο φεύγει στο ταχυδρομείο το δέμα μου,Δεν είναι μόνο αυτά που δείχνεις, έχω βάλει τουλάχιστον..30 κομμάτια δεν τα μέτρησα μα δεν ήθελα να τα δείξω απλά.Εύχομαι καλή πώληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας έχω στείλει ένα δεματάκι. Πιστεύω μέσα στην εβδομάδα να το έχετε. Καλή επιτυχία από καρδιάς σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω στο μπλογκ μου κάποια κοσμήματα , φεύγουν λίαν συντόμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω ετοιμάσει κι εγώ μερικά πραγματάκια, μπορείτε να τα δείτε εδώ :)
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο bazaar!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτοιμα και τα δικά μου πραγματάκια εδώ .Μεσα στην εβδομάδα, θα παραλάβετε το δέμα.. Καλή επιτυχία να έχει το bazaar.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ να στείλω από Αφρική που είμαι πράγματα... Μπορώ όμως να στείλω τις ευχές μου για καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή