Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Παγκόσμια ημέρα των ζώων! Ένα video που πρέπει να δούμε όλοι...!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«Τα ζώα» 
Ποτέ δε θα πειράξω τα ζώα τα καημένα·

μην τάχα σαν εμένα, κι εκείνα δεν πονούν;

Θα τα χαϊδεύω πάντα, προστάτης τους θα γίνω.

Ποτέ δεν θα τ’ αφήνω στους δρόμους να πεινούν.

Aν δεν μιλούν κι εκείνα κι ο λόγος αν τους λείπει,
μήπως δεν νιώθουν λύπη, δεν νιώθουν και χαρά;

Μήπως καρδιά δεν έχουν, στα στήθη τους κρυμμένη, 
που τη χαρά προσμένει κι αγάπη λαχταρά;

Aκόμα κι όταν βλέπω πως τα παιδεύουν άλλοι, 
εγώ θα τρέχω πάλι με θάρρος σταθερό,

θα προσπαθώ με χάδια τον πόνο τους να γιάνω,
 κι ό,τι μπορώ θα κάνω να τα παρηγορώ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ιωάννης Πολέμης (1862 - 1924) 
από το βιβλίο «Iωάννης Πολέμης, Πρώτα βήματα»

2 σχόλια:

  1. Πιο ταιριαστό ποίημα δεν υπάρχει !!!! Το βιντεο πολύ καλό αλλά μου μαύρισε την καρδιά !!
    Καλή σου μέρα, γλυκιά μου Marie !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για το video αλλά δυστυχώς αυτή είναι η οδυνηρή πραγματικότητα... Και αυτό είναι που ευχόμαστε να αλλάξει! Καλή σου μέρα Νίκη μου!

      Διαγραφή