Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Έναρξη Διαγωνισμού Φωτογραφίας!!!

Αγαπητοί μας φίλοι!
Από σήμερα ξεκινάει ο 1ος μας διαγωνισμός φωτογραφίας ο οποίος θα διαρκέσει έως τις 10 Φεβρουαρίου! Από εσάς ζητάμε να μας στείλετε φωτογραφία με το αγαπημένο σας ζωάκι στο e-mail μας: 
planitis-gia-olous@hotmail.gr  
εμείς θα τη δημοσιεύσουμε και αμέσως παίρνετε μέρος στην κλήρωση που θα γίνει στις 10 Φεβρουαρίου! Έχετε δικαίωμα να συμμετέχετε έως και με τρία διαφορετικά ζωάκια σας! Τα δώρα θα ανακοινωθούν πολύ σύντομα!
Ο αριθμός των νικητών θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των συμμετοχών. Όσο περισσότερες οι συμμετοχές τόσο περισσότεροι οι νικητές! 
Θα χαιρόμασταν πολύ εάν βάζατε και την εικονούλα μας στο blog σας  για να το μάθουν κι άλλοι!
 Περιμένουμε λοιπόν με χαρά τις φωτογραφίες σας!
Να'στε όλοι καλά!

27 σχόλια:

  1. Καλό μεσημέρι..Ωραίο το θέμα του διαγωνισμού..Καλή επιτυχία..Με χαρά θα συμμετέχω κι εγώ (μέσα στα ζώα,εννοούνται και τα πουλιά);Γιατί εγώ πουλάκια έχω και με αυτά θα συμμετέχω..Ευχαριστώ..Παίρνω το εικονάκι και πάω να το βάλω στο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και μπορείς και με πουλάκια! Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου αλλά και για την προώθηση! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  2. Άχ...τέλειααααα....κι εγώ μέσα εννοείτε...χάχάαααα....θα πέσει πολύ γέλιοοο !!!!!! Πώ...πώωωω...έχω άπειρες φωτογραφίες τους...αλλά..πρέπει να βρώ μία πολυ αστεία....χάχάαααα......μίαουυυυ...γάβ..γάββ...τσίουυυυυ....φιλάκιαααααα ;ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το θέμα!! Θα διαλέξω κι εγώ μια φωτογραφία της σκυλίτσας μου να στείλω!!! Θα βάλω και την εικόνα στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μολις εστειλα κι εγω την συμμετοχη μου!!τελειος διαγωνισμος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια!!!!!!!! και φυσικά θα πάρω μέρος στον διαγωνισμό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!! Πολύ μου άρεσε ο διαγωνισμός φωτογραφίας με τα ζωάκια μας! Θα συμμετέχω ευχαρίστως! Παίρνω το εικονάκι και σας καληνυχτίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!Πολύ όμορφο τό ιστολόγιο σας!!Πολύ ωραία η ιδέα τού διαγωνισμού σας!!Θά συμμετέχω καί εγώ μέ φωτογραφία από τού γάτου μου,καλή συνέχεια στήν πολύ όμορφη προσφορά σας γιά τό καλό όλων τών ζώων καί κυρίως γιά τά αδέσποτα!!Εγινα καί μέλος.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω τις φωτογραφίες!!! Τρέχω κι εγώ να συμμετάσω. Η φωτογραφιούλα σας είναι ήδη ανεβασμένη στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Εγώ κι ο Pablo σ΄ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση! Πολύ όμορφη η ιδέα αυτή να μαζευτούν όλοι οι φίλοι μας μαζί.
    Καλή συνέχεια, πάω να βάλω και το μπανεράκι στο blog μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίος διαγωνισμός! Θ α στείλω και εγώ φωτογραφία. Θα βάλω και το χαριτωμένο γατάκι σας στο blog μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι ΜΕΣΑ με τα μπούνια φιληνάδα! Φωτογραφίες να θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλή η ιδέα σας για τον διαγωνισμο!!!!Τρέχω να βρω φωτογραφία να σας στείλω!!!Πέρνω και το γατάκι να το βάλω στο μπλογκ μου!!!
    Καλή συνέχεια να έχετε,φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσει!!! Δεν ξέρω αν θα συμμετάσχω, αλλά αν αποφασίσω, μπορώ να το κάνω με μια φωτογραφία δικού μας σκυλιού αλλά τραβηγμένη από την ξαδέρφη μου! Μου αρέσει τόσο πολύ, κι εγώ δεν έχω καταφέρει να τη φτάσω ούτε στο μισό! χιχι!
    Εύχομαι να πάει πολύ καλά ο διαγωνισμός και να έχει πολλές συμμετοχές!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμμετέχω και εγώ με την Μαλού μου, την μικρή μου φιλεναδίτσα ένα κάτασπρο κανισάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ πολύ ωραία ιδέα θέλω να λάβω μέρος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α! τι ωραία!...Θα πάρω μέρος με τις γατούλες των παιδιών μου...θα διαλέξω φωτογραφία και θα σας την στείλω...
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. What a wonderful idea!!!! I'm taking part, of course!!!! I will be sending Zoe's photo (hmmmm... hard choice to choose only one! ;D) and one or two of my mom's kitties as well! Good luck to all, and I'm looking forward to seeing all these adorable fluffy babies!!!!!
    Polla filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφος διαγωνισμός!!! Ανυπομονώ για τις φωτογραφίες και φυσικά θα συμμετάσχω κι εγώ με το σκυλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τί ωραία!!! Πρέπει να ψάξω το αρχείο μας!!!! Έχουμε άπειρες φωτογραφίες από τα γατουλίνια μας!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΩΑΚΙ , ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ;
    ΕΧΩ ΗΔΗ ΒΑΛΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια!!!Υπέροχος ο διαγωνισμός!!!Θα συμμετάσχω με τη σκυλίτσα μου και το χελωνάκι μου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη ιδέα για το διαγωνισμό!!!! Θα συμμετάσχω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελειοοοο!!!!
    Σου στελνω τωρα κιολας τις προσφατες φωτο των ζωων μου!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφη ιδέα
    Μπορώ να συμμετέχω με τον γάτο της κολητής μου;
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ !!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ !!!!
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!!
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!!!!! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή